هیئت بیت الرضا مشهد

بیت الرضا

هیئت بیت الرضا - مشهدالرضا

سخنرانی حجت السلام والمسلمین حسین زاده /mp3

حاج حمید شهراینی - مرثیه خوانی ظهر ششم محرم / (روضه) - mp3

کربلایی عیدانیان - سر تو اومده ای نو جوان من تن به هم ریخته تو گرفته جون من / (تک) - mp3

عیدانیان - چی اومده بسرت ای دل زه فراق حرم به کجا بروم  از غم عمری در به درم /(شور) - mp3

کربلایی عیدانیان - بیا ببرم تا حرم ای تاج سرم من دوست دارم ارباب من /(شور) - mp3

 کربلایی عیدانیان - اسم اقا دلو میده جلا حتی یا حسینه رو آش نظریها / (واحد) - mp3

کربلایی عیدانیان - اگه پا در رکابی اگه حاضر جوابی علتش اینکه سگ ابوترابی / (شلاقی) - mp3

کربلایی عیدانیان - دل منو تو مثل لیلی مجنونه پادشاهی میکنیم بر دلای دیونه / (شور) - mp3

کربلایی عیدانیان - با تو زیبا مشیم بی تو رسوا میشم قطرم اما اقا با تو دریا میشم /(شور) - mp3


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
علیرضا ثابتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی