هیئت بیت الرضا مشهد

بیت الرضا

هیئت بیت الرضا - مشهدالرضا

سخنرانی حجت السلام والمسلمین حسین زاده /mp3

حاج حمید شهراینی - مرثیه خوانی شهادن حضرت علی اصغر (ع) /mp3

کربلایی محمود عیدانیان - علی علی اصغر من حالمو ببین ای پسرم / (تک) - mp3

عیدانیان - تویی ای نگار شاه بیکفن همه فخر منی به عالمین که شدم غلام تو سگ حسن / mp3

عیدانیان - لا لا یکم دیگه دووم بیار یکم دیگه دندون روی جگر بزار / (سنگین) - mp3

عیدانیان - دوست دارم شبایی که میام میون روضه ها دوست دارم سینه زدن برای شاه کربلا / mp3

کربلایی ایمان ممدوحی - باز هوای روضه ها تو دارم ارزوی کربلا تو دارم / (شور) - mp3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
علیرضا ثابتی

نظرات  (۱)

کربلا برای دیدنت چشم انتظارم،
همه لحظه لحظه هامو می شمارم ،
یادمان باشد نمازحسین :واجب 
عزای حسین :مستحب..
عزا فدای نماز نشود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی