هیئت بیت الرضا مشهد

بیت الرضا

هیئت بیت الرضا - مشهدالرضا

ظهر اول محرم 1395 کربلایی محمود عیدانیان

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

سخنرانی حجت السلام والمسلمین پرویزی - mp3

کربلایی مصطفی امین زاده - مرثیه خوانی ظهر اول محرم 1395 - mp3

کربلایی مصطفی امین زاده - دعا کردم در این ماه بمیرم انشاالله به قلب من بنویسید فدایی ثارالله - (تک) - mp3

کربلایی محمود عیدانیان - مستی میکنم با نام حسین به کسی ربطی نداره باده از جام حسین به کسی ربطی نداره - (شور) - mp3

کربلایی محمود عیدانیان - دلی دارم بی تابم خال هوای خرم ارباب با رفیقام امسال اربعین بیام اربابم - (سنگین) - mp3

کربلایی محمود عیدانیان - نیا نیا از این خجالت اب نکن این همه شهر کوفه رو انتخاب نکن تا این جا شرمنده شدم - (سنگین) - mp3

کربلایی محمود عیدانیان - یا حسین محرم اومده دلا هزینه محرم اومده عاشقی اینه محرم اومده - (شور) - mp3

کربلایی محمود عیدانیان - نوکرمی که چقده تو اقایی وسعت رحمت تو دریایی قاب نجاته اربابم بخشنده ترین شاه دنیایی - (شور) - mp3


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
علیرضا ثابتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی